Ciresarii

Salut tututror….imi pare rau ca a trecut atat de mult de la ultima postare dar raceala a a juns si la mine..:)

Ma tot gandeam ce sa scriu si mi-a venit ideea sa redevenim pentru o scurta perioada de timp copii. Cartile cu care sa zicem mi-am petrecut copilaria fac parte dintr-o bine-cunoscuta serie, iubita de adulti, tineri si copii: Ciresarii.

Am crescut alaturi de Tic, Ursu, Lucia, Maria, Dan si Victor, m-am indragostit alaturi de Lucia de Ursu, am fost geloasa alaturi de Dan de fericirea Mariei, m-am maturizat deodata cu Tic.Pot zice ca am vazut Castelul fetei in alb, ca am jucat la Roata cu noroc, Ca am zburat pe Aripi de zapada, ca am vazut misterele marii.

Ciresarii este o carte nemuritoare, menita sa descrie aventura, dragoste, trecere de la o varsta la alta.Prima iubire, prima dezamagire in dragoste, veri aventuroase, personaje misterioase, cazuri greu de elucidat, peisaje pitoresti…..cartea asta infatiseaza orice si-ar dori cititorul de la o carte.

O poveste nemuritoare pentru un suflet tanar, nemuritor..;)

Alex

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ciresarii

  1. ioana alexandra zice:

    foarte frumoasa cartea, de fapt, cartiile ,ca-s mai multe:)
    genul de carte pe care o recitesti cu placere, oricand, indiferent daca mai esti copil sau nu

  2. ioana alexandra zice:

    foarte frumoasa cartea!!
    genul de carte pe care o recitesti cu placere, oricand, indiferent daca mai esti copil sau nu

  3. Geanina zice:

    Cartile din seria Ciresarii , a fost prima mea serie citita in intregime , cred ca prin clasa a5a am citit acesta serie , dintre cele 5 carti mi-a placut enorm Aripi de zapada si Drum bun ciresari , a fost ecva uimitor sa el citesc , este o serie incredibila.

  4. Cristina zice:

    Eu nu am citit seria :”> cand eram mica ma uitam numai la desene si coloram carticele pentru copii :)) Cred ca le-am dat multe necazuri parintilor, am fost un copil sa zic „zbuciumat” =))

  5. Oanna zice:

    Cum sa nu-mi amintesc de seria Ciresarii, una din cartile copilariei mele…aceste carti m-au fascinat iar eroii ei m-au tinut cu sufletul la gura traind alaturi de ei fiecare aventura. Aventuri, peripetii, emotii si bineinteles umor, asta intalnim in Ciresarii. Micutul Tic era preferatul meu 😀

  6. Francesca zice:

    Nu o sa uit niciodata cum m-am simtit cand am citit volumul 2, Castelul Fetei in Alb. Am trecut prin niste senzatii pe care cu greu le mai simt astazi. Cel mai mult m-a marcat cred cand Ursu i-a supt sangele cu venin din piciorul Luciei :-s. Pentru ca o muscase o vipera…

Lasă un răspuns

