Concurs urban-fantasy // Martie 2011

Va invitam la concurs. Regulile sunt scrise pe banner. Multa atentie la ele!
In caz ca nu vedeti intrebarile le scriu si aici:
*Orasul oaselor: Care este numele autoarei seriei?
*Aleea intunericului: Cum se numeste primul volum al seriei?
*Mai las-o moale cu fantomele: Cum o cheama pe eroina cartii?
*Bal mascat: Cum il cheama pe tatal lui Mime Force?
*Nopti de sucub: Ce este un sucub? („definitia” o gasiti pe spatele primului volum).
Puteti intra de doua ori in concurs daca lasati un comentariu pe blog sau/si faceti in post pe blogul vostru despre concurs.
Puteti intra in cursa pentru maxim doua carti. (Pentru fiecare carte da-ti mail separat).
In casuta pentru subiect mail scrieti: Concurs + (cartea aleasa de voi).
Succes!
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

36 de răspunsuri la Concurs urban-fantasy // Martie 2011

  1. Geanina zice:

    EE cat de tare :X cand e termenul limita?

  2. Cristina zice:

    Geanina concursul se desfasoara intre 1-18 martie 😛 scrie sus la poza 😀
    Va multumim mult pentru concurs, voua si sponsorului, leda, care e cea mai tare :X:X:X

  3. Oanna zice:

    Yay, un nou concurs, ce ma bucur…multumim atat tie cat si editurii Leda. 🙂

  4. Geanina zice:

    Aaa , acum am vazut 🙂 Mersi !

  5. ioana alexandra zice:

    super concursul!!
    sper ca a ajuns mailul meu:)
    „Puteti intra in cursa pentru maxim doua carti”- deci putem trimite pt. 2 carti, nu?

  6. ioana zice:

    super concurs :X:X

  7. B-Kitty zice:

    Greu de ales sa stii. Minunate titluri. Multumim pentru concurs. (^_^)

  8. laura8402 zice:

    Absolut geniale cartile! :X O sa particip si eu

  9. laura8402 zice:

    Te rog mult sa-mi spui si mie daca ai primit mail-urile.

  10. ioana alexandra zice:

    si eu vreau sa stiu daca ai primit mailul 🙂

  11. Paper.doll zice:

    Andrei,tocmai am primit Micutele Mincinoase.Multumesc din nou si succes tuturor participantilor!!

  12. Rxn1 zice:

    Multumim pentru concurs!

  13. Geanina zice:

    Vroiam sa te anunt ca mi-a ajuns cartea , multumesc mult 🙂

  14. Sayuki zice:

    Hmm…Greu de ales pentru ce carte sa participi 🙂

  15. Hayley Dawn zice:

    Am trimis si eu mail pentru 2 carti. Sper ca le-ai primit. Sunt Dalia Constantinescu . le-ai primit ?

  16. Ioana zice:

    Am trimis si eu un mail pnetru carte;;) sper ca l-ai primit
    Super tare concursul

  17. yoana17yoana zice:

    Vreau si eu sa stiu daca ai primit mail-u de la mine;;)
    si dupa alt id pot sa particip pentru alta carte nu?

  18. Mirela zice:

    cand am trimis emailul am uitat sa scriu la subiect si cartea.are ceva?daca nu trimit din nou.as mai vrea sa stiudaca ati primit mailul.

    • andreidanyels01 zice:

      Nu mai e nevoie. Am vazut ce carte doresti. Sa stii ca poti trimite inca un mail pentru o alta carte. Poti participa pentru 2 carti 😉

      • RRoxana zice:

        Oh si eu am facut aceeasi prostie. Plus ca abia m-am inscris. Presupun ca nu am mai intrat in joc 😀 Oricum succes concurentilor! O sa fiu pe faza la urmatorul concurs 😀

  19. Francesca zice:

    In sfarsit o sa apuc si eu astazi sa particip…wow , si Orasul Oaselor si VM :>! O sa fie 6 castigatori fericiti ;)).

  20. Francesca zice:

    5 am vrut sa zic * =)).

  21. anuska zice:

    interesant concursul si doresc tuturor participantilor mult succes!

  22. Costel zice:

    Vad ca in ultima vreme multe bloguri de acest gen organizeaza concursuri. Acest lucru nu poate decat sa ma bucure.

  23. deea zice:

    Ai primit cele 2 mail-uri de la mine?:D Bafta tuturor!

  24. Camelia zice:

    F tare ca organizati concursuri in care se dau carti ca premii! Am participat si eu si sper sa am norocul sa castig – desi de obicei sunt cam ghinionista :)) – .

  25. yoana17yoana zice:

    cand e afisata lista castigatorilor?;;):X

  26. ioana zice:

    cand apar castigatorii ? 😀

  27. andreidanyels01 zice:

    Scuzati pentru intarziere, ieri nu am ajuns acasa.
    In seara asta o sa afisez rezultatele!

Lasă un răspuns

