Poze by Alexandra

Ce ziceti? Nu ca sunt tari?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Poze by Alexandra

  1. Oanna zice:

    Da chiar sunt foarte faine. Felicitari Alexandra! 🙂

  2. Geanina zice:

    Cat de frumoase sunt , dar imi spui ce scrie pe medalionul primei fete? Nu prea imi dau seama.

  3. eowyn94 zice:

    scrie millenium…e numele unei reviste:P

  4. Geanina zice:

    Era si numele unei trupe :X:X

  5. Cristina zice:

    Ce taare e prima poza 🙂 Ti-am spus ca ai talent la desen, nu-i asa? Ti-o spun acm 😀 deci e geniala prima poza, mai ales ca este in culori, sti pe viitor ai putea sa faci mai bine zis sa deseni personajele din carti, asa cum ti le imaginezi tu :d Personajul din prima poza ma duce cu gandul la Elena Gilbert, numai ca parul sa fie un galben pal. Ar fi o idee tare, din cartile citite sa reprezinti grafic un personaj 😀 Ce zici de idee? :X

  6. deea zice:

    wow cat de dragute sunt:X

  7. eowyn94 zice:

    va multumesc mult:*…imi place ideea ta Cristina si chiar am sa incerc sa vad daca reusesc sa desenez personajele asa cum le vad eu…;)

  8. Camelia zice:

    Dragute desene, in special primul ^^. Si mie imi plac anime-urile si manga, obisnuiam sa desenez si eu din astea 🙂

Lasă un răspuns

