Vampirea academy – graphic novel

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Vampirea academy – graphic novel

  1. Geanina zice:

    L-am maiz vazut , imi place , desi nu e extraordinar realizat !

  2. Cristina zice:

    Dap, si eu l-am vazut. Nu am citit seria, de cateva zile mi-am spus sa o citesc in eng pe net si am citit primele 2 capitole dar apoi am spus ca mai bine mi-as strange bani sa imi cumpar seria ca sa o am in biblioteca, e alceva, asa la pc ma dor ochii. 😦

  3. Andra zice:

    nu am vazut..dar pare frumos:x

Lasă un răspuns

