Fortele raului absolut

Hello all…:)

M-amgandit ca azi sa scriu despre una dintre seriile de carti care a devenit preferata mea nu de mult… . Sa zicem ca activitatea pe blog mi-am inceput-o si eu cu simple comentarii si prin simpla urmarire a cartilor noi care apareau la editura si despre care Andrei scria. Si m-am indragostit ( la inceput numai de coperta mai apoi si de continut) de seria Fortele raului absolut de Kelley Armstrong.

Voi incerca sa scriu cat mai relativ posibil ca cei care nu au citit-o sa poata sa o descopere singuri ( si sa prinda dorinta de a o citi) si totusi sa aflu cate ceva despre ce credeti despre carte ( pentru cei care au citit-o)

So… Primele 2 carti le-am castigat la concursul anuntat pe blog si eram mega incantata cand le-am primit. De cum am avu primul volum in mana nu m-am mai putut opri…M-am indragostit de personajele atat de perfect si complex construite de autoare, de tenta aceea de misterios mereu prezenta in actiune de tot ceea ce a reprezentat cartea. Pentru cei pasionati de mister de o doza de infricosator, pentru toti aceea care iubesc paranormalul  ( gen invierea mortilor si armate de zombie) cartea aceasta va reprezenta cireasa de pe tort.

Totodata, pe langa elementele fantasticului pe parcursul intregii actiuni se intrevede si inceputul unei ciudate si atragatoare povesti de dragoste, care te pune mereu in situatia de a-ti pune intrebarea: oare ce se va intampla cu cei doi?

Gata …renunt sa mai zic ceva de frica sa nu dezvalui prea multe celor ce nu au citit-o…Astept parerile voastre…v-am lasat…alex

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Fortele raului absolut

  1. Geanina zice:

    Fortele raului absolut mi se pare o serie foarte buna am volumele 2,3 , iar pe primul (invoacare) nu am de unde sa fac rost. As incepe seria cu al 2-lea volum , dar ma tem ca nu am sa inteleg nimic , ce parere ai adica sa incep cu Revelatia ,iar apoi daca voi gasi invocarea sa o citesc?

    • eowyn94 zice:

      Sicer, eu te-as sfatui sa citesti primul volum pentru ca desi se indica in al 2-lea volum evenimentele anterioare e mai clar daca le citesti in ordine, asa afli si in ce imprejurari s-au intamplat si din ce motiv…:P

  2. Cristina zice:

    Seria fortele raului absolut este printre preferatele mele alaturi de Jurnalele Vampirilor. Cartile sunt bestiale, la fel si autoarea care a scris aceasta poveste. Din moment ce si tu ai citit seria sti ca nu poti lasa cartea din mana deoarece in fiecare moment se intampla ceva palpitant. Invocarea am citit-o intr-o singura zi fara sa ma opresc, la fel si Revelatia, dar cand am ajuns la Rafuiala nu am mai luat pauza deloc, pur si simplu nu puteam sa stau fara sa citesc. Totusi in ultima carte, au murit destul de multe persoane foarte repede si chiar mi-a fost mila de Andrew chiar daca l-am urat cand am aflat adevarul despre el 😦 si de Gwen, imi era draga si eram sigura ca ea nu facuse nimic rau si apoi a aparut femeia aceea care era atat de invidioasa pe Chloe, chiar nu mi-a venit sa cred atunci cand am aflat ca ii omorase intr-un timp atat de scurt si o detestam si acum o urasc si imi pare rau ca nu a mai scris despre ea, in ciuda a ceea ce a facut ea nu a patit nimic a plecat cu bani 😕 trebuia dupa parerea mea sa aiba si ea un sfarsit tragic x( (din prima clipa nu am suportat-o)
    Ehhh…acum am dat cam multe detali despre carte pentru cei ce inca nu au citit-o , dar trebuie neaparat, seria este GENIALA!

  3. Oanna zice:

    Pana acum am reusit sa citesc doar primul volum dar mi-a placut foarte mult, nu am putut lasa cartea din mana pana nu am ajuns la sfarsit…cred ca e o serie extraordinara, captivanta care chiar merita citita.

  4. Andra zice:

    Interesant..nu am citit dar par foarte interesante!

  5. ioana zice:

    este o serie minunata
    si sfarsitul a fost cel mai tare 😀

  6. Francesca zice:

    Si mie mi-a placut foarte mult seria Fortele Raului Absolut. Sincer nu aveam de gand sa mi-o cumpar,dar am castigat volumul 3 si atunci am fost nevoita sau iau si primele 2 volume. Si nu am regretat! A fost ceva diferit de celelalte serii inclusiv de cealalta serie a lui Kelley Armstrong Luna Plina (care mi-a placut la randul ei). 😀

Lasă un răspuns

