Harry Potter

Salut tuturor:)…Chiar nu ma asteptam ca prima mea postare sa aduca atatea comentarii ( si pentru asta va multuesc ff mult). Ma gandeam ieri despre ce ar trebui sa scriu in urmatoarea postare si la ineput m-am gandit la una dintre cartile mele preferate ” Jack” de Alphonse Daudet ( sunt curioasa daca a citit-o cineva…?)anyways…cu ea am vrut sa incep pana n-am citit comentariul lasat de Francesca si am decis sa deschid o discutie despre una dintre cele mai bine vandute si mai populare carti in randurile adolescentilor ( si nu numai)…Harry Potter.

Cred ca eram in clasa a 5-a si mama ce moda era pe atunci Harry Potter, si cred ca si din cauza asta traiam cu convingerea ca nu voi dori niciodata sa o citesc. Dar s-a intamplat sa ne anunte profesoara de Lb. Romana despre un concurs pentru care trebuiau citite 3 carti ( sa fie coincidenta sau o  simpla ironie a soartei) una dintre ele era „Harry Potter si piatra filozofala”.( primul meu gand : ” Ok, o citesc dar sigur nu o sa-mi placa)…Si, in ciuda tuturor credintelor mele m-a captivat de la prima pagina si nu am mai reusit s-o las din mana pana nu am termint-o. ( Wow chiar mi-a placut)..:))

Am continuat sa citesc nestiind la ce sa ma astept de la urmatoarele carti. Si in ciuda tuturor asterptarilor mele au reusit sa ma uimeasca pana la capat.Sper ca nu sunt singura care poate afirma ca m-a trecut un fior de frica cand am aflat ca numele lui Harry a fost extras din Pocal, ca am scapat o lacrima cand am citit ca Dumbledore a murit sau ca am asteptat cu sufletul la gura cum va evolua relatia dintre Ron si Hermione.

Cu exceptia unei mici parti din ultimul volum ( si ma refer la moartea anumitor personaje) care m-a dezamagit destul de mult, chiar m-a impresionat lumea fantastica creata de J.K.Rowling.Vrajitori, vrajitoare, magie, uriasi,ce sa mai… o lume de vis in care cred ca noi toti am visat macar o data sa pasim si sa fim parte a ei.. .

Ok astept opiniile voastre despre carte si sper ca data viitoare sa reusesc sa fac o postare si despre „Jack” ( p.s. daca pana atunci are cineva curiozitatea sa o citeasca eu o recomand cu cea mai draga inima)…Ok am scris/vorbit prea mult…v-am lasat…Alex.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Harry Potter

  1. Geanina zice:

    Eu nu am citit nicio carte din Harry Potter, dar m-am delectat cu filmele , sunt superbe. Stiu ca o incepusem prin cl a4a , dar nu imi placuse . Acum nu mai are niciun farmec daca o voi citi pt stiu din film ce se intampla.

  2. eowyn94 zice:

    asa am zis si eu, pentru ca o parte din filme le-am vazut inainte sa citesc cartile insa vei descoperii ca o mare parte din carti difera de film ( anumite scene sunt scurtate sau chiar taiate)…eu zic ca merita sa le dai si cartilor o sansa

  3. Oanna zice:

    Eu, eu…eram total innebunita dupa cartile Harry Potter. Tot prin clasa a 5-a l-am descoperit si eu mergand convinsa de o colega la primul film din serie. De atunci a inceput totul. Mi-a placut la nebunie si afland ca exista si carti mi-am dorit sa aflu ce se intampla in continuare si prin ce aventuri va mai trece Harry. Citisem fiecare volum aparut la noi si asteptam cu foarte mare nerabdare si cu economiile pregatite aparitia volumelor viitoare. Era o lume fascinanta pe care pur si simplu o adoram si pot spune ca am fost oarecum trista cand seria s-a incheiat. A fost cartea copilariei si adolescentei mele. Practic am crescut alaturi de Harry, Ron si Hermione.

  4. Cristina zice:

    Nu am citit nicio carte din Harry Potter, deoarece nu prea m-a fascinat seria :-?? si nu credeam ca o sa imi placa, nu ma atragea, dar asa s-a intamplat si la seria Jurnalele vampirilor si la multe altele ce mi-am schimbat radical parerea despre ele. Iar Harry Potter a fost laudat foarte mult, probabil este o serie foarte buna pana la urma. 🙂

  5. eowyn94 zice:

    Eu zic ca merita sa-i acorzi macar o sansa…citeste un volum 2 dupa care decide daca iti place sau nu…:P…lectura placuta..:)

  6. ioana zice:

    eu am citit prima carte si sunt chiar faine dar dupa ce ai vazut filmele nu mai e acelasi lucru desi cartea e mai detaliata 😀

  7. Francesca zice:

    Ma bucur foarte mult ca ai postat despre Harry Potter,care cred ca este una dintre cele mai frumoase carti Fatnasy…Eu am ajuns sa o citesc pentru ca mama mea mi le-a cumparat pe toate,pe rand si mi le-a aranjat frumos in biblioteca.Motivul? Toti prietenii nostri ziceau: „Fiica/baiatul meu adora Harry Potter!” sau „Fiica ta a citit Harry Pooter? NU?! Doamne copilul meu doar despre asta vorbeste…” Deci credea ca o sa ma faca si pe mine sa le citesc imediat… Doar ca au cam stat cartile in biblioteca destul timp pana sa ma gandesc sa ma ating de ele,intamplator…dupa care nu le-am mai lasat din mana. Asa cum ai zis si tu,lumea lui Harry Potter este inedita si dupa ce am terminat volumul 7 am ramas cu o senzatie de gol,asa cum se intampla mereu cand ma atasez de personaje.
    Nu vreau sa supar fanii Twilight (si mie imi place foarte mult) dar eu zic ca Harry Potter o bate cu mult. E scrisa mult mai bine + ca are mult mai multa actiune + ca J.K. Rowling ucide in volumele ei si personaje importante ( nu o sa o iert niciodata pentru Fred) ceea ce iti da senzatia de realitate+povestea nu e bazata doar pe dragoste ci si pe prietenie,curaj + ca acum ca ma gandesc mai bine rezumatul Twilight e cam asa : Ea e o oarecare,el e un Fat Frumos cu colti.El o iubeste,ea il iubeste,FIN.
    Cat despre filmele Harry Pooter,mai ales ultimul,m-a dezamagit total.

    ~Nu stiu de ce am ajuns de la Harry Potter la Twilight,dar sa zicem pentru ca sunt soua „fenomene”. Voi ce ziceti,HARRY POTTER vs TWILIGHT?

  8. Francesca zice:

    PS: Acum remarc cateva greseli: Fantasy*,Potter* :)) eram prea captivata sorry :D.

  9. Francesca zice:

    Cat despre Alphonse Daudet,eu am citit doar „Piciul” si „Tartarin din Tarascon”,dar am dat un search rapid pe google si mi se pare ca seamana cu Piciul?

    • eowyn94 zice:

      Sincer nu stiu, nu am apucat sa citesc Piciul, in orice caz am sa posetez cat de repede pot un scurt sa-i zic „rezumat” al cartii pentru ca o consider una dintre cele mai impresinante carti pe care am citit-o vreodata.
      p.s. de acord cu tine, serai Twilight e buna insa nu la fel de buna ca Harry Potter, ( cum ai zis si tu pare putn cliche)…

Lasă un răspuns

