Prima lectura

Salut tututror, ma bucur ca am fost primita atat de bine. Iti multumesc mult Andrei ca imi oferi posibilitatea de a scrie si de a-mi impartasi opiniile personale ( si deseori critice) asupra atat iubitelor lecturi. Pai sincer prima mea postare se arata destul de plictisitoare deoarece o sa incerc sa vorbesc despre prima mea experienta legata de citit.

Prima carte din viata mea, pe care de altfel am reusit s-o  citesc  in intregime ( asta vine undeva in clasa aIV-a)este o culegere de povestiri ale Fratilor Grimm, pe care o consider de altfel printre cartile nemuritoare ale copilariei. Si acum daca o iau in mana realizez ca drumul spre pasiunea lecturii mi-a fost deschis de o cascada de peripetii si personaje fantastice pe care si azi le iubesc. Pe parcursul anilor am evoluat, interesele mele in domeniul cartilor s-au schimbat dar pasiunea si ardoare cu care citesc au ramas constante….Pai cam atat pentru azi. Promit s aincerc sa postez cat mai des ..:P ok va las…Alex

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Prima lectura

  1. Geanina zice:

    Interesant primul post :)), prima mea carte a fost Amintiri din copilarie de ion creanga , apoi ca si tine de altfel m-am delectat cu povestile fratiilor Grim .

  2. Oanna zice:

    Frumos subiect pentru primul post, imi place, bravo. Primele mele lecturi au fost cele cu povesti si basme urmate mai tarziu de carti precum Fram ursul polar sau Cuore inima de copil.

  3. Cristina zice:

    Prima mea carte a fost La rascruce de vanturi 😕 nu o voi uita niciodata consider ca este o carte care isi merita pe deplin laudele, chiar am ajuns sa o citesc de trei ori , ultima data fiind in vara anului trecut 😕 o recomand tuturor, sincer…

  4. Andra zice:

    Bun venit,Alexandra! 🙂

  5. Francesca zice:

    Seria care mi-a deschis apetitul pentru carti a fost Harry Potter,pe care chiar ma gandesc sa o recitesc:x. Cat despre primele carti,imi amintesc ca am citit in a doua Calatoriile lui Gulliver si NU mi-a placut deloc…:-s
    Si si mie imi plac povestile Fratilor Grimm :)). De fapt,cui nu ii plac?

  6. Andra zice:

    Eu chiar nu imi mai amintesc care a fost prima carte citita …

Lasă un răspuns

