Be my Valentine!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Be my Valentine!

  1. Cristina zice:

    Abia s-a sfarsit oferta care a fost data de LEDA cu ocazia sarbatorilor ca au si venit cu una noua :X LEDA e cea mai tare! :X

  2. Oanna zice:

    Ce oferta faina…Editura Leda se intrece pe asta insasi. 🙂

  3. Geanina zice:

    Foarte tare promotia 🙂
    Stie cnv cat cost Nu plange sub clar de luna cu reducere?

  4. Geanina zice:

    Mersi mult , cartea aceasta mi se pare geniala 🙂

  5. Cristina zice:

    Geanina, am citit eu acum o saptamana Nu plange sub clar de luna si o recomand tuturor , este o carte foarte frumoasa ,misterioasa si plina de iubire :X personalitatea lui Shelby este uimitoare la fel si Austin si cu siguranta iti va placea 🙂

  6. Oanna zice:

    Eu stateam in dubii daca sa citesc sau nu cartea Nu plange sub clar de luna…dar acuma m-am hotarat sa o iau si sa o citesc pentru ca am auzit de la mai multe persoane numai pareri bune despre ea.

  7. Francesca zice:

    Cu ocazia ofertei imi iau si eu Nu plange sub clar de luna,daca ziceti ca e faina.:D E doar un singur volum?

  8. Geanina zice:

    Francesca , daca vrei imi lasi id tau si iti dau un fragment din Nu plange sub clar de luna . Il am de ceva vreme pe pc 🙂

Lasă un răspuns

