Bilant Ianuarie 2011

Iata ce am citit in prima luna a anului 2011

1. Maitreyi de Mircea Eliade

2. Bestia de Alex Flinn

3. Tradarea de PC & Kristin Cast

4. Initierea de Rachel Mead

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Bilant Ianuarie 2011

  1. Andra zice:

    Ce frumos 😡 Cate carti citesti .. 😡 Care carte ti-a placut cel mai mult din cele citite?

    • andreidanyels01 zice:

      Pai luna asta toate mi-au placut, nu cred ca as putea sa aleg. Maitreyi e Maitreyi nu pot sa comentez nimic. Bestia a fost ceva special, interesant – un Frumoasa si Bestia in varianta moderna – . In Casa Noptii de cate ori intru nu mai ies numai dupa cel putin 100 de pagini :). Initierea e ceva noi – moroi, dhampiri, strigoi – si e atat de usor de citit. Acum te las pe tine sa tragi concluziile 🙂

  2. Geanina zice:

    Sunt niste carti superbe , cum spuneai si tu Maitreyi e spuerba , Bestia pare ceva foarte frumos (abia astept filmul)Tradare am citit-o si e superba ,ca orice carte din Casa Noptii, pacat ca se termina repede , Aleasa o sa fie superba , mie una mi-a placut cum a inceput . Initierea de Rachel Mead mi se pare o carte superba , am auzit multe despre intreaga serie , pacat ca nu am citit nicio carte .

  3. Cristina zice:

    Hey, ai putea face o recenzie la cartea Initierea, stiu ca e volumul 2 din av 😀 Am auzit multe despre academia vampirilor, toti lauda aceasta serie, pacat ca nu am citit-o pana acum, dar cred ca imi voi cumpara primul volum sa vad despre ce e vb 😕

  4. Oanna zice:

    Din cele 4 eu am citit doar Maitreyi. De restul doar am auzit ca sunt niste carti superbe care merita sa fie citite.

  5. Francesca zice:

    Chiar merita citita! Nu a durat mult sa molipsesc toata clasa cu Academia Vampirilor deci cred ca ii satisface si pe cei mai pretentiosi cititori.
    PS: Vezi ca ai scris in loc de Richelle Mead,Rachel Mead. 🙂

Lasă un răspuns

