Mai las-o moale cu fantomele

Mai las-o moale cu fantomele

de Megan Crewe

 

Singurii prieteni ai lui Cass McKenna, o fată de şaisprezece ani, sunt câteva fantome: a surorii ei şi a câtorva foşti colegi de şcoală. Fantomele nu sunt deloc complicate şi poţi avea încredere în ele. Mai mult decât atât, ele pot afla secretele compromiţătoare ale celor din jur… iar lui Cass îi place să ştie totul despre colegii ei îngâmfaţi.

Însă când Tim, vicepreşedintele consiliului de elevi, descoperă secretul lui Cass – acela că poate să comunice cu

fantomele –, situaţia tinde să se schimbe. El îi cere sprijinul ca să intre în legătură cu mama lui, moartă de curând, iar ea, după îndelungi ezitări, sfârşeşte prin a fi de acord. Pe măsură ce-l cunoaşte mai bine pe Tim, Cass are surpriza să constate că acesta nu este un băiat atât de rău precum crezuse ea până atunci şi că, într-adevăr, avea mare nevoie de ajutorul ei.

Să fie aceasta cea mai bună ocazie să se împrietenească din nou cu cei vii… ?

 

ISBN: 978-973-102-316-8

Traducere din limba engleză de Adrian Deliu

Format: 13×20 cm, 352 pagini

Cartonată, cu supracopertă

Preţ: 39,90 lei

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Mai las-o moale cu fantomele

  1. Cristina zice:

    Am precomandat cartea Mai las-o moale cu fantomele si sper sa ajunga cat de curand, deoarece abia astept sa o citesc. Nu cred ca am fost atat de nerabdatoare la o carte:X dar povestea aceasteia e geniala si coperta este super, ma bucur ca LEDA a pastrat-o pe cea originala, unele chiar merita.

  2. Hayley Dawn zice:

    Pare interesanta..chiar mi-ar place sa o citesc :)) Are un nume inspirat..

  3. Oanna zice:

    De cand o asteptam 🙂 Si eu am comandat-o…abia astept sa o primesc ca sa o citesc.

  4. Francesca zice:

    La carte cu fantome chiar nu ma asteptam si tanana…eu zic ca e geniala!

  5. Geanina zice:

    Incep sa apara cat mai multe carti cu fantome si vrajitoare , iar lucurl acesta ma bucura 🙂
    Mi-am dat comanda de aceasta carte si deabia astept sa o primesc 🙂

  6. ioana zice:

    este superba cartea,din cate am auzit :)) dar o sa mi-o cumapar si eu imediat ce apare

  7. Oanna zice:

    Din toate descrierile si sinopsisurile pe care le-am citit referitoare la aceasta carte sunt sigura ca e o carte fantastica care merita sa fie citita. Eu una abia astept sa o citesc.

  8. Geanina zice:

    Pai Ioana de ce nu iti dai precomanda iesi mai ieftin :)?

Lasă un răspuns

