Mai las-o moale cu fantomele

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Mai las-o moale cu fantomele

  1. Cristina zice:

    mi-am comandat-o de vineri :X:X:X:X:X:X:X
    doamne deci abia astept sa o citesc :* si ma bucur foarte mult ca au pastrat aceeasi coperta ;;)

  2. Francesca zice:

    Cred ca Mai las-o moale cu fantomele este in formatul de la Sange Albastru,nu? De abia astept sa o citesc,e ceva mai iesit din comun.:D

  3. Cristina zice:

    Am precomandat cartea deoarece o asteptam de mult :X:X:X si sunt bucuroasa ca au pastrat aceeasi coperta 🙂 abia astept sa o citesc.

  4. Geanina zice:

    Da , coperta este foarte frumoasa , si ma bucur ca e un singur volum 🙂

  5. Cristina zice:

    App Andrei, ce se aude de Jurnalele lui Stefan? Se vor publica si la noi?

  6. Cristina zice:

    Pentru ca LEDA detine Jurnalele vampirilor si am inteles ca este o continuare si volumul 2 abia a fost publicat la ei, ar fi bine sa propunem si noi sa scoata aceste carti 😀

  7. Geanina zice:

    Da , Cristina, Jurnalel lui Stefan din cate am inteles se vor publica si la noi:)

  8. Cristina zice:

    Foarte tare, chiar sunt curioasa de povestea lui, inainte de a fi transformat in vampir 😀

  9. Oanna zice:

    Mi-am comandat si eu „Mai las-o moale cu fantomele”…acuma sunt nerabdatoare sa o citesc.

Lasă un răspuns

