Precomanda Vampirii sudului 1 + Concurs Vampirii sudului

Pentru precomanda click pe primul banner.

Pentru concurs click pe al doilea banner. Concursul incepe pe data de 20 ianuarie.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Precomanda Vampirii sudului 1 + Concurs Vampirii sudului

  1. B-Kitty zice:

    Multumim pentru informatii in legatura cu concursul. Pacat insa ca nu dau ca premii cartile 😀

  2. Francesca zice:

    Eu nu am citit inca seria,m-am speriat cand am vazut cate volume are:)).

  3. Geanina zice:

    Am citi multe cuvinte de lauda pt acesat serie si mi-a starnit curiozitatea sa o citesc.

  4. Cristina zice:

    am vazut postul pe LEDA si este foarte tare concursul pe care il organizeaza cu HBO si seria, cred ca va face ravagii deaorece multi dintre noi au vazut si serialul :->:->

  5. Geanina zice:

    Eu una nu am vazut serialul cum este?

  6. Cristina zice:

    hmmm pai este foarte bun, chiar daca are niste scene putin mai „pasionale” sa zic asa 😛 adica sunt actiunile mai directe dar nici pt adulti nu e doamne fereste:)):))))

  7. Cristina zice:

    poti intra pe vplay.ro si sa urmaresti 😛

  8. Geanina zice:

    Multumesc 🙂

  9. Oanna zice:

    Serialul il urmaresc si eu…este foarte fain, cat despre carti pot spune ca imi plac dar am citit deocamdata doar primele 2 volume.

  10. Rallu zice:

    Buna! Si eu am citit primele 3 carti dar la a patra mam oprit. Nu stiu de ce dar parca nu ma astras ca celalalte. Insa urmaresc serialul, adica am vazut toate episoadele de pana acum. Leam descarcat de pe http://www.torrentz.com. Nu am inteles de ce dar de cateva luni sau oprit din filmat. Le urmaresc din nou pe hbo! Si daca leam mai vazut le gasesc inca atractive.

Lasă un răspuns

