Titluri noi la Litera in 2011

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Titluri noi la Litera in 2011

  1. Geanina zice:

    Cele 2 carti din Casa Noptii , le astept :X. Este o serie extraordinara.

  2. ioanaraluk95 zice:

    cred ca cartiile de la seria casa noptii sunt cele mai asteptate 😀
    stii cand o sa apara?

  3. Darkflayer zice:

    abia astept sa apara Crescendo.am citit prima carte si pot sa spun ca mi’a placut la nebunie.a fost ceva nou.

  4. Geanina zice:

    Chiar am fost placut surpirnsa cand am aflat ca Litera va publica la mijlocula acestei luni Tentatia .

  5. Rallu zice:

    Vai! Astept cu nerabdare „Tempted”! A citit careva Tristeti de sucub? Am auzit ca este interesanta si vroiam si alte opinii.

  6. Francesca zice:

    Si mie imi place mult Casa Noptii. Sper ca Tempted si Burned sa fie mai bune ce Obsesia,care pe langa primele 4 volume mi se pare nereusita. 😀

  7. Geanina zice:

    @Rallu
    Am inteles de la o colega ca i-a placut mult Tristeti de Sucub, este o serie foarte reusita.

  8. andreidanyels01 zice:

    Vesti noi de la Litera! Tentatia va aparea in prima parte a lunii februarie.
    Crescendo si Torment apar in martie.

  9. alex zice:

    acuma am inceput sa citesc Tempted si sincer …imi place…astept cu nerabdare sa vad cum se termina…:D

  10. Oanna zice:

    Abia astept sa apara Crescendo

  11. Cristina zice:

    Ralu*
    Tristeti de sucub este o carte interesanta si ti-o recomand este foarte buna, cauta si pe net un mic rezumat :X:X
    si coperta carti spune multe :->

  12. Rallu zice:

    Am inceput Tristeti de sucub si este intradevar interesanta. Este diferita, dar in modul cel bun. Am citit un mic rezumat de la Bestia si daca zici ca este faina am degand sa ma apuc si eu de ea:)

  13. Geanina zice:

    Ce bine ca Tentatia va aparea in februarie:x

  14. Geanina zice:

    Dar ,,Cartea Eon rise of the dragon” nu am auzit nimic de aceasata , este o serie?

Lasă un răspuns

