Rafuiala, Fortele raului absolut 3

Si iata ca am ajuns la finalul seriei Fortele raului absolut. Cu sigurata Kelley e o maestra in povesti fantasy. Povestea din volumul 3 incepe exat din punctul in care s-a terminat volumul 2, Revelatia, mai precis din momentul in care Chloe, Tori, Derek, Simon ajung impreuna cu Andrew intr-o casa parasita. Pe parcursul romanului, aflam ca defapt „bunul Andrew” e defapt aliat cu grupul Edison si rapirea lui a fost doar o inscenare, totul fusese o inscenare.

Tot in volumul 3 dragostea din Chloe si Derek prinde contur, chiar daca sunt putine pasajele in care se povesteste de cei doi, ne dam seama cat de mult tine unul la altul.

Finalul a fost unul bine-meritat pentru pentru mama lui Tori, pentru Davidoff si ceilalti din grupul Edison, dar totusi amenintarile nu se opresc caci pe urmele lui Chloe, Derek, Simon, Tori vin Cabalii. Aa… si am uitat sa ma spun ca matusa lui Chloe, Lauren, o ajuta cel mai mult pe Chloe sa evadeze impreuna cu prietenii sai.

Tot spre final, Derek si Simon se intalnesc cu Bae, tatal lor. Totusi un secret nu a fost descoperit in roman, cel ca Bae e tatal lui Tori iar Simon si Tori sunt frati; de acest lucru stia doar grupul Edison si Chloe a aflat dar nu avea de gand sa spuna la nimeni.

Va recomand aceasta serie pentru ca: are o actiune alerta, are doar 3 volume (nu este lungita la nesfarsit), o sa va placa lumea creata de Kelley Armstrong.

Titlul românesc: Rafuiala
Titlul original: The Reckoning
Autor: Kalley Armstrong
Editura: Leda
Pagini: 442
Nota: 10

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Rafuiala, Fortele raului absolut 3

  1. Geanina zice:

    PAre foarte frumoasa seria , pacat ca se termina.
    Dar mai este un volum the gathering , acesta este continuarea?

  2. Francesca zice:

    @Geanina:Din ce am citit eu pe blogul autoarei,se pare ca the Gathering e cu alte personaje… Si mie mi-ar fi placut sa fie continuarea,s-a terminat destul de brusc zic eu.

  3. Geanina zice:

    Mi-a placut foarte mult luna plina si de accea vreau foarte mult sa citesc aceasta serie.
    Da , acum am vazut si eu ,in The Gathering este vorba despre Maya, cred ca Chloe va dispare, dar cred ca si aceasat carte este foarte reusita.

  4. Rallu zice:

    Am citit cu nerebdare toate 3 volumele! Am fost dezamagita deoarece, cum a zis si Francesca, se termina foarte brusc. Dupa parerea mea Kelley a sarit peste multe detalii, petru a capta finalul povestii intr-un volum. Si asa, seria Fortele raului absolut m-a fascinat. Vroiam sa ii intreb si pe ceilalti fani ale cartilor fantasy-romance daca li se intampla sa fie atat de prinsi in firul povestii incat uita de ce este in jur.:)) Mi sa intamplat deseori in ora de franceza.:))

  5. Darkflayer zice:

    eu am citit decat primul volum si putin di al doilea.abia astept sa imi cumpar si acest volum.seria merita citita.

  6. andreidanyels01 zice:

    Aveti o surpriza legata de noua carte a lui Kelley; primul capitol din The gathering

  7. alex zice:

    so am citit cartea cu sa zicem un entuziasm de care nam dat dovada cred k niciodata…mia placut ff mult si da imi pare rau ca sa terminat..dar a fost minunata…:P

  8. Cristina zice:

    Ador seria Fortele Raului Absolut , cel ptn pana acum am citit primul volum, dar m-am mai interesat si de Revelatia si Rafuiala, este o poveste incredibila foate fascinanta :X:X:X:X

  9. Oanna zice:

    Eu deocamdata am citit doar primul volum dar mi-a placut extrem de mult asa ca intentionez sa-mi cumpar si celelalte 2 volume

  10. Cristina zice:

    mi-am comandat ieri al doilea volum de la leda si abea astept sa il primesc :X:X:X:X prima carte m-a lasat in suspans :):)):)

  11. Cristina zice:

    Totusi imi pare rau ca seria aceasta e mai micuta, avand doar 3 carti 😦 ar fi fost mai bine sa fie in jur de 5-6 :-” ;;)

  12. Geanina zice:

    Exact , sincer eu cred ca pt o serie e destul cam 3 carti. Se exagereaza cand se ajung la 10:)

Lasă un răspuns

