Legat de concursuri!

Azi am fost la posta pentru a ridica 2 colete venite retur in urma concursurilor. Pentru a le ridica trebuie sa platesc o suma destul de mare de bani. Daca cei care doresc intradevar cartea sa ma contacteza azi  si sa ne intelegem.

Colete retur:

-Vampirii din Morganville – Cecilia Mihaila

-Limitele spiritului – Sanda Eugenia.

Pe viitor nu mai participati la concursuri daca nu sunteti in stare sa ridicati cartile timp de 10 zile.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Legat de concursuri!

  1. Francesca zice:

    Si o prietena de’a mea a castigat un concurs si persoana care i-a trimis coletul l-a primit inapoi…problema la ea fusese ca se incurcasera cu avizul si nu a ajuns la ea…

  2. andra zice:

    Hmm..aiurea ..castiga si nu se duc dupa elee :)) Si eu am castigat.Jurnalele vampirilor..sunt minunatee cartilee!!:O Mi le doream foarte tare:x

  3. Geanina zice:

    Pacat de castigatori , dar poate nu e vina lor , eu am castigat la un concurs si in fiecare dimineata eram la posta si nu a venit , mi l-a adus postarita dupa mult timp in care ajunse in alte orase.

  4. cecy zice:

    sti bine Andrei cat te-am batut la cap daca mi-ai trimis cartile ca nu au ajuns la mine,vina nu o am eu ci posta romana care ar trebui sa dea faliment .eu inca vreau cartile daca se mai poate sa le trimiti.

Lasă un răspuns

