La colet (3)

Mos Craciun mi-a adus Evermore de Alyson Noel.

Si azi a venit curierul Damnare de Lauren Kate.

Abia astept sa le citesc!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la La colet (3)

  1. Francesca zice:

    Damnare am citit-o, e foarte draguta. In schimb Evermore nu,acum citesc si eu Fortele Raului Absolut , sunt cu un volum in urma ta :)) si daca dupa ce termin seria nu apar celelalte carti din ianuarie de la Leda , vreau sa o citesc si eu.
    PS: Grabeste-te sa termini Rafuiala sa ne spui cum e Bestia!

  2. Alex zice:

    De Mos Nicolae – Bestia, de Mos Craciun – Evermore, parintii tai au gusturi bune la carti.:D

  3. Geanina zice:

    Damnare de Lauren Kate mi se pare foarte tare , coperta este absolut superba.

Lasă un răspuns

