Fortele raului absolut – Invocarea

Cand am precomandat cartea nu stiam nimic despre serie. Nu citisem nici descrierea de pe siteul Ledei. Mi-am propus sa astept trilogia completa si apoi sa o citesc si asa la inceputul lunii decembrie am inceput Invocarea. O luctura placuta, usoara si foarte captivanta. E destul de diferita cartea, aici avem o eroina pasionata de filme si pe deasupra si necromanta. Toata actiunea decurge in ritm alert, parca nu iti dai seama cum dai pagina cu pagina si te trezesti ca ai terminat cartea.

Primul lucru care l-am citit de pe corpeta a fost citatul Mellisei Marr:

„Veti astepta cu disperare urmarea.”

Si asa a fost.

Acum sa va spus cate ceva despre carte. Toata povestea incepe cand Chloe avea doar cativa ani, inca de atucni vedea stafii. Revenind in planul actual, Chloe la varsta de 15 ani, ea este inchisa intr-un sanatoriu unde se intalneste cu mai multi prieteni: Rae, Liz, Tori (greu de spus prietena), Derek si Simon. Despre actiune nu va mai povestesc caci vreau sa aflti voi singuri, citind carte.

Va las doar prezentarea cartii si linkul de unde o puteti comanda:

 

Chloe Saunders avea o viata relativ normala.

Dar acum se pomeneste intr-o situatie cu totul ciudata pentru ca: Brusc, incepe sa vada oameni morti. Este inchisa intr-un sanatoriu pentru adolescenti cu tulburari mintale. Sanatoriul nu este ceea ce pare.

Numele meu este Chloe Saunders si viata mea nu va mai fi niciodata la fel ca pana acum. Tot ce voiam era sa imi fac prieteni, sa cunosc baieti si sa continui sa fiu o adolescenta obisnuita. Dar nici macar nu mai stiu ce inseamna asta. Totul a inceput in ziua in care am vazut prima mea stafie − si stafia m-a vazut pe mine. Acum, stafiile sunt pretutindeni si nu vor sa ma lase in pace. Si, ca si cum asta n-ar fi fost de-ajuns, m-am trezit inchisa in Sanatoriul Lyle, ,,un loc special pentru adolescentii cu probleme psihice. Si totusi, sanatoriul nu este ceea ce pare. Sa nu mai spuneti nimanui, dar eu cred ca si cei inchisi aici cu mine sunt mai mult decat se arata la prima vedere. Problema e de partea cui sunt ei?

Comanda carte cu reducere 20% de aici: http://edituracorint.ro/shop/item.asp?itemid=1743&catid=

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Fortele raului absolut – Invocarea

  1. Geanina zice:

    Eu am a2a carte Revelatia si ep prima nu am citit-o . Crezi ca ar fi bn daca incep cu Revelatia ? Adica ar avea sens ?

Lasă un răspuns

