Castigatorii! A venit Mos Craciun!

Castigator Limitele spiritului: Sanda Eugenia

Castigator Sange Albastru: Diana Andrei

Castigator Rafuiala: Ionescu Raluca

Castigator Box Jurnalele vampirilor: Andra Paraschiv

Castigatorii sunt rugati sa trimita toate datele personale la adresa andrei_danyels @ yahoo . com (Nume, Premune, Adresa completa)

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Castigatorii! A venit Mos Craciun!

  1. Kazejin zice:

    Multumesc mult pt. premiu Andrei. Sunt foarte bucuroasa

  2. mihaela dumitrescu zice:

    Felicitari castigatorior, dar si organizatorilor concursului!!
    Draga Andrei, sper sa ne mai anunti si pe noi cand mai organizati astfel de concursuri.
    Sa aveti sarbatori fericite, cu bucurii si multe daruri.
    2011, un an nou fericit cu impliniri.
    La multi ani!

  3. cecy zice:

    Felicitari castigatorilor!

  4. Diana zice:

    Ah, ce fain! Multumesc mult Andrei! Sa-ti tina d-zeu obiceiul cu concursuri 🙂

  5. Andra zice:

    III! Mersiii fruumos,Andrei! Ti-am trimis emailul cu numele si adresa:x Acum astept cartile!

  6. Kazejin zice:

    Andrei poti sa ii dai AV 5: Limitele Spiritului lui Vlad Monica. Eu nu mai am ce face cu cartea.

  7. Andra zice:

    Am trimis mailul de vreo 3 zilee cu adresa…si nu am primit cartea..

  8. Kazejin zice:

    Andra :
    Am trimis mailul de vreo 3 zile cu adresa…si nu am primit cartea..

    Numai de 3 zile? :)) Nu te grabi, poate totusi o primesti inainte de Craciun.

  9. Andra zice:

    Daa:x gata le-am primitt! Inca odata multumesc frumos! Chiar mi le doreamm! Craciun fericit, de acum!..:x

  10. Andra zice:

    cand pui urmatorul concurs?le-am spus si prietenilor de concurs si asteapta noul concurs:)) 😡

Lasă un răspuns

