Castigatori

vol 1,2 Fortele raului absolut

Csapai Alexandra

Jurnalele vampirilor 5

Civetta Francesca

Castigatori rog sa trimita mail pana maine dupa-masa cu datele personale.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Castigatori

  1. cecy zice:

    Felicitari Francesca si Alexandra

  2. Francesca zice:

    Nu pot sa cred ca am castigat! Multumesc foarte foarte mult!:x
    De-abia astept sa citesc volumul 5!
    Va multumesc enorm inca o data!!!!:x:*>:d<

  3. Francesca zice:

    Hey!>:d< Am fost azi sa ridic coletul, a ajuns la fix, de Mos Nicolae. Chiar acum am deschis calculatorul sa va anunt ca am primit-o si incep sa o citesc,mor de nerabdare!

  4. cecy zice:

    hammmm ,eu nu am primit coletul!eu tot astept si tot astept dar degeaba mosul intarzie la mine ….

Lasă un răspuns

